item2
SmartVervaagOnderkader
SmartQuickREF

home | eindgebruiker | referenties | it bedrijf

smartHome
over
partnerportaal
eindgebruikerbuttonover
faqsmart
contactsmart

® smart abt 2013

Quick navigation

Home

Partnerportaal

Eindgebruiker

Over Smart ABT

"Van mijn werkgever mocht ik recent een telefoniste training volgen. Hier was ik erg blij mee niet alleen omdat ik leergierig ben, maar ook omdat ik hier heel veel aan

heb gehad. Nu ik dit weet had ik dit veel eerder willen volgen, ik werk al 3 jaar als telefoniste".

Tijdens de telefoontraining heb ik een hoop tips gekregen, over waar je op moet letten als je een oproep beantwoordt en een gesprek voert. Ook kreeg ik een tip over  mijn

spreektempo en ik praat nu veel rustiger aan de telefoon. Ik merk aan de klanten dat zij dit erg prettig vinden, en ik raak er zelf ook minder “gestrest” van.

Tevens ben ik nu veel actiever met mijn gesprek bezig. Ik voer nu echt een gesprek met iemand, in plaats van met meerdere dingen tegelijk bezig te zijn, en de klant maar

half aan te horen. En ik moet zeggen, hoe meer ik daar serieus mee bezig ben, hoe leuker ik het vind!

 

Door deze training heb ik nu nog meer plezier in mijn werk gekregen.

Referentie:

Kirsten

telefoniste bij een IT bedrijf

Lync | communicatietraining | referenties | test uw kennis | diensten