SmartABTquicklinks

home | FAQ

item2
item1

Veelgestelde vragen (FAQ)

Smarttopickader

Doet smart dus meer dan training ?

JA ! We hebben in de afgelopen jaren zoveel kennis opgebouwd dat we deze graag aan onze partners

en hun klanten ter beschikking stellen. Sinds 2008 hebben we een aantal nieuwe diensten ontwikkeld,

die voor, tijdens en na implementatie worden geboden.

Smarttopickader1

Doet Smart dan ook consultancy ?

We doen advies. Consultancy is een wat beladen woord dat impliceert dat er veel uren moeten worden besteed.

Smart doet wel pragmatisch onderzoek en advies dat gericht is op de implementatie maar houdt de kosten

beperkt en laat ruimte voor andere adviseurs en uiteraard partners.

SmarttopickaderKader

Test uw kennis

Heeft u instructie gehad op een toestel?

Van een aantal toestellen bieden we

inmiddels een online toets!

SmartABTleesverder1a
Smarttopickader1a

Adviseren jullie ook over de aanschaf ?

Nee, dat laten we aan onze partners over. We helpen wel met demo ondersteuning maar onze

diensten beginnen juist als de klant de handtekening gezet heeft.

Smarttopickader1a1

Waarom huurt de klant jullie niet rechtstreeks in ?

Onze partners willen een breed pakket aanbieden en dienstverlening hoort daarbij. Het getuigt van

professionaliteit als de partner het aanbiedt en niet verwijst naar een derde partij. Bovendien begrijpt de klant

SmarttopickaderKader1

Tips bij aanschaf

Gaat u aanbesteden of

offertes opvragen?

Lees dan onze gratis tips!

SmartABTchaos
SmartABTleesverder

ook dat deze diensten noodzakelijk en niet optioneel zijn als ze in de offerte vermeld staan naast de apparatuur.

Na oplevering kan het eventueel wel.

Smarttopickader1a1a

Kunnen onze mensen dit niet ?

Ieder zijn vak. Het is ons gebleken dat technisch georiŽnteerde bedrijven altijd met de techniek bezig zijn.

De klant verwacht dit ook. De aandacht gaat uit naar oplevering van de techniek, zelfs als er ‘consultants’ van

de partner zelf zijn. Smart bemoeit zich daar niet mee, zodat de klant focus krijgt op de bedrijfsprocessen

en menselijke kant.

Smarttopickader1a1a1

Onze verkopers zijn ook al adviseur, dan is Smart toch niet nodig ?

Dit is juist waar Smart helpt. De verkoper adviseert en hoopt dat na de verkoop dit advies wordt geborgd.

Technici richten zich op de techniek en gaan ervan uit dat de klant zelf de rest doet en de klant verwacht het

vaak juist van de leverancier. Smart gaat verder waar de verkoper stopt. Met de oplossing die de verkoper

voor ogen heeft, niet met het product.

SmarttopickaderKader1a

Communicatietraining

In het verlengde van onze diensten

of los verkrijgbaar: Training

intermenselijke communicatie

SmartABTleesverder1
Afbeelding8
Smarttopickader1a1a1a

Werkt dit niet kostenverhogend ?

Het werkt vooral transparanter. De kosten moeten gemaakt worden, door de klant of door de leverancier

of door een derde. Vaak worden ze vergeten en ontstaat de discussie wie ze gaat dragen. Nu krijgt de klant de

offerte en als hij het niet afneemt, moet ie het dus zelf doen. Neemt ie het wel af, dan is de winst voor

onze partner want het scheelt uren voor de projectleider, technici en vaak ook voor de verkoper...

smartHome
over
partnerportaal
eindgebruiker
faqsmartbuttonover
contactsmart

ģ smart abt 2013

Quick navigation

Home

Partnerportaal

Eindgebruiker

Over Smart ABT